anxiety.

nädå. inte så farligt. men jag vaknade i morse med typ exakt samma tanke som jag alltid vaknar med.
jävligt dryg tanke.
plus att jag inte hade ett edna att göra idag.
som tur av skrev sandra sms o frågade om ajg ville me till jkpg. så nyss hemkommen.
men inte mkt shoppat. tyvärr.

iaf så har helgen i övrigt varit trevlig.
fredas startade tidigt.
ut till amnabro. som va en bsevikelse.. =) till en början. eftersom jag förväntade mej sjö o båt. men fick en liten å.
spelade ingen större roll sen. det funkade ändå.
solen sken o vi grillade korv o drack öl.
friluftsliv är underskattat.
iaf fram tills man vaknar på morgonen. då är det mest drygt.
jaja.


:image88




image86

runt lägerelden.


image87


image91

kära ljudkistan.



image93

rock-jacob.



image94



o alla va glada o harmoniska. tom några kräftor fick vi.


igår ´sov ajg stor del av dagen.
sen rokade jag pallra mej till sandra för o käka lite. o kolla på en film.
sen ringde henrik o fjäskade. o efter som han typ aldrig är så trevlig annars så var det inte så svårt o räkna ut va han ville. ha skjuts alltså.

så jag körde till jkpg. o gick ut me dom. harrys va helt okej faktisk.t jag va inte redigt bra klädd. typ myskläder o flipflop. de va inte riktigt planerat att jag skulle me in. men det gick bra ändå.

o nu... måste ut o gå känner jag. slå en pling till lunkan  kanske.
prata bort lite frustration.
himla också.

bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0