avståndsbedömning.

tror jag för varje dag som går hatar förberg mer o mer.
som jag säger ibland.
o jag skojar inte.
inte poå det sättet. det är jättefint här o så. men det är helt fruktansvärt att bo på landet när man är 22 år. sävsjö är ingen storstad heller, men man behöver iaf inte köra bil en halvtimme bara för o... ja träffa nån.

JAG BLIR GALEN!!!

o så säger mamma att jag kör så mkt bil. blablabla.
ja, men skyll er själv att ni har bosatt er långt ut i bushen då!

o bilen är nog upfuckad nu också.
imon är det iaf skola igen. slipper jag ännu en kväll hemma.
fy ända in i baljan.
galen!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad deppig du låter Hannah, jag kommer i alla fall hem på torsdag kväll så då får vi hitta på nått i helgen. Puss

2007-08-27 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0