beaucoup trop.

ja, alldeles på tok för mkt. regnar det.
särskilt me tanke på att jag o lunkan planerade att ut o gå sen. klockan åtta visserligen så kanske kan det sluta.
annars får det väl bli regnställ.

image82
inte.

imon måste det va uppehåll o stor augustifullmåne. det vore det allra bästa. om vi ska nakenbada o fiska kräftor. hehe.

oui merci;

image84

bilder är så fint.
fina.

o jag vet ju lite vad jag hoppas på.
får se vad helgen har.
toppen eller toppen.

badrummet är i princip klart. helt otroligt. elektriken var här idag. bara badkaret kvar nu. det har stått i vardagsrummet flera veckor. väldigt fint o passande. tillsammans me henriks massa choklad han vann på liseberg.
kombinationen att gå hemma hela dagen, inte ha nåt direkt att göra o att det ligger fyra kilo choklad på golvet, är inte jättebra.
men god.

klnatigt att sitta inne hela dagen o vänta me att gå ut tills det börjar regna.
fått alpkatalog. nu börjas det.
den här vintern verkar det dessutom gå vägen. på ett eller annat sätt.

uh. jag blir tråkig nu.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0