förväntan?

eller ren o skär skräck?
haha.
så farligt kanske det inte är.
men lite nervigt är det.
om  några timmar ska jag infinna mej på hlk, för första gången i mitt liv. o för första gången på flera år höra franska.
o jag förväntas förstå.
oui, je comprend.

fick ett utbrot igår o höll på o mörda henrik. händer väldigt sällan nu för tiden.
va alltså händelserik dag. (eller inte)
utslängd o mord.
bilar. sucen är ju på lagning som sagt.
men idag har jag viktros bil.
dha. hoppas jag kan flytta snart.
vill träna. känns som jag har 70 % transfetter i mina ådror. blää.
kommer bl en friskis tjej!
så skönt.


herregud. tänk om jag måste åka snart.

bonne chance!
bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0