frustration? hunger.

så himla irriterande att inte äta ordentligt. istället blir man aldrig mätt o småäter.
mina föräldrar är inge bra på rutiner.
eller är det så att vi är över 20 allihop o dom inte har några förpliktelser. att laga mat.
fast nu kom pappa hem. så då kanske.
annars får jag väl äta gröt.
snabbt o gott.

jobbat idag. tre timmar. knappt märktes. inte så farligt alls. som jag hade ångest efter mitt ofrivilliga jakande.
ser fram emot en trevlig helg. fredag känns väldigt bra. ingfen brännboll på hela sommaren för min del.
men nu är det dags!
sista passet på bolis också.

så är det då mitten på veckan. men det behöver ju inte betyda nåt.
jag fattar ingenting.

men det regnar ute. o hemma vill jag inte va hela kvällen.
imon ska jag iaf till jkpg. o kolla om jag kan bo där.
sen laga mat.

ibland skriver jag väldigt tråkigt.
idag är ibland.

en macka till?
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0