fullmånenatt/kväll.

ja. snarare kväll. men augustismörkare kvällar lurar en.
varit en mörk sommar. iofs hela tiden. inte i sinnet. vädrets sinne har nog inte varit uppåt. mörk själ.

veckan som gått?
sitter me nyinköpt te. lapacho. luktar godis sa inga. har inte smakat än. vattnet blir för vamr tom man kokar vattnet tills det börjar koka i vattenkokaren. jag brukar ta bort det innan. men han inte idag. tvättadse systemskjortan. jag har bara en.
iaf. hoppades på att teet skulle inspirera mej. ensam eller fler. te är mysigt. t.o.m att köpa är mysigt.
inte på ica. men på karamellhuset.

veckan som gått ja.
haft semester som sagt. hemmasemester i regn o rusk. mor o jag åkte till växjö. nåt som jag verkligen inte har råd med. men det piggar upp.
jobbade i fredas.
sandra skulle köra wojtek till nässjö. högland/AJ:s, vad säger man nu för tiden?
jag hängde med som sällskap. o körde en bil jag med. tom toffe o jacob hängde på.
o ja. man kan ha kul utan alkohol. fast inte på krogen så mkt.
jag surade o ville åka hem mest.
jobb lördag.

men utgångssuget satt kvar. lördag förmiddag krabbade jag fram buss o folk till favorit i repris. fast växjö den här gången. fantastiskt trevligt! :

image44

svårt me grillen?

jag sandra o charlotte började me grill iaf. solen sken!

image45



image47

senare anslöt evelina o sofia.

o det hela utvecklades till en mkt trevlig förfest.

image48

fina flickor på altanen.

image49

ju längre kvällen går.... ju livligare blir det. varför är det så?

image50


charlotte hoppade o blev kines.

sen anslöt matts, oxhed, svensson, jacob o david. robin o kalle. var det fler?
o vi tog bussen till växjö.
o dansade natten lång på loft.

tusan va det va trevligt. o nu ska jag sova.
nästa festivalen. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0