gokväll igen.

mitt inlägg sen igår fann kvar.
snacka om o inte fatta nåt.
men va bra.

slingat håret. sandra har slingat mitt hår. va rädd för guling.
men syns knappt. hellre det.

gått runt linnevik.
så himla skönt i skymning. tyst i sävsjö kommun. ingen puls men kanske inte menat?

på tal om gamla deprissioner.
läste gamla lunardagboksinlägg.
fy ja. mkt på en gång. eller ingenting.
som sagt. för gölad att klunna skriva. jag ahr väl hela mitt liv varit så där konstnärligt deppad. (förutom den hösten då jag va deppad under all kritik)
o alltid haft svrta svåra ord att plocka fram.




käretid. då. men nu?
för visst. jag väntar på min hjärtekrossning. som jag förväntar mej ska komma. som jag förtjänar.  har väl ingen större karma-tro. men ändå, på nåt sätt. ska väl livet gå hyfsat jämt ut. mellan oss.

himla glad att jag o jacob är vänner iaf. allt så sjukt mkt bättre nu än förr.
vänner är lätt. bra vänner ännu enklare.

måste sova. systemet är segt. men emellanåt rätt kul.
mkt lustigt folk.
sa jag det?

verkar som om litteraturkunskapen är i hamn också.
(hur puckad är jag förövrigt. alla normala människor hatar litteraturkunskap. men jag, jag ska läsa det på högskola. daa!)

jag skriver eventuellt förresten. för jag vet ingenting om mitt liv.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0