la nostalgie ca n'est pa bonne

ca fait rien du tout.
je rêve des jours perdus.
comme madeinekakan...
j'ai ecrit une lettre de mes professeurs. de france, de ma vie. que c'est passé.
est que c'est mes meilleiurs jours déja perdus?

je veut pas crois ca!
putain de merdre.

skrivit mina berv nu. samma till båda. man behöver ju inte överdriva.
gick skön höstpromenad (ja hösten är här om det undkommit er) me emma igår.
ska ut snart.

o jag drömmer om rödvin o svarta jeans.
nån sa att den låten är dålig.
jag tycker den är underbar.
kanske var det där känslan försvann? vi va olika helt enkelt.

Kommer du ihåg? genom Europa med ett tåg.
Även om jag är lyckligare nu, längtar jag alltid tillbaka ändå.

tågluff nästa sommar. vore en dröm.
en månad på rymmen undan allt.
 me rödvin o picknick varje dag.

laisse-moi vivre!
et soit libre.


image95 


image96

pique nique.


så fortsätter dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0