presentation o stora personliga framsteg.

detta ska uppmärksammas.
första lektionen (introduktionen) gick över förväntan.
särskilt biten där man skulle presentera sej själv.
något som jag alltid, stadigt djupt hatat.
inte just biten att presentera mej själv, utan att prata i en grupp som man inte känner.
har inte varit så keen på att prata framför en grupp jag inte känner heller.
ja, ni fattar.
men. den stora grejen är. jag va för det första knappt nervös.
för det andra gick det bra.
o, för det tredje. jag rodnande inte!
kanske är dessa hemska dagar förbi. kanske har jag vuxit ifrån det!
jag har vuxit ur tonårens osäkra o misslyckade dagar. halleluja!
(tilläggas ska att denna presenation såklart gjordes på franska, vilket borde fått mina nerver att bli än mer spända)

men nej. det gick bra.
allting gick bra.
dom flesta va i min ålder.
alla utom en va tjejer.
alla va snälla o jag va inte sämst.
o inte tjockast. haha.
vilken dag!


så jo. det ska nog gå bra detta.
fick även reda på den lilla detaljen att kurser fortsätter i vår. är alltså  inte bara en termin.
både bra o dåligt. känns väl lite tungt att läsa franska o litteratur i ett halvår. men å andra sidan behöver jag inte fundera över vad jag ska göra i vår.
min alpplaner går i stöpet, dock.

efter va jag uppe hos ida o simon i deras lya.
käkade våfflor (what is this now) waffles, drack te. chai. o tittade på tv.
så jag va väldigt internationell igår. hehe.

idag har jag inte varit det.
bakat hela dagen.

först lånade jag morfars båt. bil, alltså men den är groteskt stor. o handlade.
"alltså... jag har inte så mkt pengar. kan jag betala sjuttio på kortet. o ojdå.. får nog ta bort ett mjökpaket... eh. ett till. så ja. o sen har jag lite småpengar här... "klirrklirr.
mina sista slantar verkligen. o dom lägger jag på jäst o mjöl!
men det är väldigt relaxing att baka.
o mamma henrik o viktor blir glada.

men jag borde flytta snart.
på dagarna går det bra.
sen kommer dom hem o jag har ingenstans att ta vägen.
sandra jobbar kväll.
hata kvällskift!
o himla charlotte har flyttat!
trist.
emma va upptagen.
fasen. får nog åka en runda sen ändå.

kräftfiske fredagkväll. nåt kul har jag iaf.

o tanken slog mej igar att;
jag har ingen som helt resa inplanerad.
o tusan. det suger!

emma undrade om jag ville me till whistler.
för vilka pengar.
men shitpommesfrites det hade varit kul.

kanske kommer pennan tillbaka.
jag hör all musik o orden blir så vackra.
särskilt i en melodi såklart. det har jag aldrig men kasnke blir dom fina ändå.
jag var förr en ensamvarg. nu kräver jag sällskap.
saknar alla hela tiden..
jag. jag är inte densamme som slutade skolan för tre år sedan.
har alla förändrats så mkt?
jag är så sjukt olika.
jag bruakr skirva det.
men det bevisades på nåt sätt igår.
inte så jäkla rädd längre.
eller värdelös.

haha!

pärlsockret tog slut idag. så endel bullar fick va utan. dom ser inte alls lika goda ut. dom med pärlsocker kommer definitivt bli uppätna först. så spelar kanske utseedent en roll ändå..

bulle. kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0