röda löv.

inte på grund av kok.
utan på att klorofyllet försvinner. eller hur va det?
biologi eller inte.
hösten kom i helgen.
o vi svenskar älskar att hata det svenska vädret. men första höstveckorna är nog ändå alltid omtyckta.
mysigt o klar om skön luft.

image97



jag vet nåt annat mysigt o klart.
utgång i helgen.
ja, fick sms av beccie igår. som tänkt samma tanke som jag.
ringde till uno idag o det va inga problem. vilken himla klippa!
askul. o kanske lite kräftskiva på fredag. vet inte hur det går.
blir nog bra helg iaf.
charlotte kommer hem!
superbra!

jag är inte deppig. bara på kvällarna när jag sitter fast.
efter lite bråk så har jag viktors bil idag igen.
ska ev träna me ida ikväll efter skolan. om det passar. vore väldigt skönt o behövligt.
lite mer ordentligt än  eviga promenader.

mm. nu ska jag nog provduscha vår nya dusch.
jag kommer bli så himla ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0