röda me klor.

igår hälsade jag på en sväng.
o ringde till kjell om bilen.
bad en stilla bön men, nä, det hjälpte inte den här gången.
tar några dagar till. tidigast måndag. dha!

så idag får jag åka buss till sävsjö. det passade för en gångs skull.
o henrik ska jobba imon så då kan jag åka me honom hem. troligtvis.

emmas o min promenad blev inställd. hällregn. istället te me honung o samtal.
fubka dte me. gå man ju göra en annan gång.
va ute nyss. mötte typ 25 (typ tolvåringar? svårt o uppskatta, jag börjar bli för gammal) på cykel. precis som vi gjorde första veckan i sexan. himla mysigt såg det ut.

röda me klor. imon ska jag nog hänga me sandra. annars vet jag inte. bära ved... men jag hinner kanske inte hem nu då. får väl se.

nähä. nu är jag ölsugen. haha. tur att vi börjar tidigt. kl tre är det avgång!

puss.

image85   grr. röda me klor. o eventuellt en hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0