sommaren är kort.

med besked har ledin alldeles rätt i det.
kom för tusan precis hem frånm utlandet o hade en lång fin sommar framför.
o wips, en kort regning, men ändå fin, sommar bakom mej.
fast titta ut. sommaren ahr precis börjat.
förutom lilla detaljen att alla börjar jobba. blä.
jag är ledig iaf.

helg så.
jobbade hela veckan. mkt lustigt folk gör faktiskt, som sagt, bolis helt okej.  o vi är så få som jobbar så man blir lite tjenis med alla. efter tre år också (herregud?).
inte bara bankrån i fredas, även champagnerån hans med.
mystiska killen. stackarn.

stod o trampade nervöst minuterna före kl sex.
kassan va åt skogen fel, men efter lite fusk så. vem orkar? inte ens inga. tack.
ingen åsa va hemma men emil kom o öppnade. duscha o sedan mot nypan, som även han flyttat nu. jag är den ende kvar. (men snart så...?)

allt trevligt som vanligt.
o sen va kvällen slut. fråga inte. men the ark är faktiskt alltid bra live. vilka va dom enda jag såg på hela fredan.
vaknade lördan o gick genom stan till tonerna av eva dahlgren. o solen sken!
soundtrak o liksom... bara lördag än så länge! det va en lycklig promenad genom stan. fnittrade för mej själv o va knappast körduglig o mamma ringde o tvivlade även hon. men det har gått förr o det gick den här gången också.
pappa o mamma hem igen från bella italia, men mamma redan begett sej mot skåne för att gå på 50-årskalas.
tempo.
gick en liten runda (sakta). duschade o åkte tillbaka mot sävsjö. lämnade en flaska till sandra o åkte till viktor. fantastisk me eftermiddagssol o altan.
tom lite solbränd. himla underbart.
gick ner till området vid fem för att stödja rörviksband. o kusin.
sedan tillbaka. för mer vin o öl o cider:

image52

solstämning på viktors altan. (obs! joar o nypan. numera kändisar. hehe)

image53

tommi and fanny.


image55

fanny o beccie.


image56

try to keep your eyes open, pliiis!


o nu fuckar bilderna upp sej.. får inte upp fler. 
(ursäkta för datum på bilderna, igen. fortfarande inte fått tummen ur..)

ja. framåt halv tio drog vi oss neråt. för o kolla på våra kära vänner. jacob, jacob nypan o joar. (o robert igen :)
mkt skoj. o tufft!
sen öltält, takida hörde jag därifrån. alltså inte många band för mej.
helt klart kul iaf.

 o fylla saknar förövrigt ingen som helst logik. så va det sagt.

igår längtade jag efter pizza mest hela dagen. bröderna tog med sej hem efter deras träning (skönt o lockande me fotbollsträning sådär på söndagseftermiddan).
pizza däremot är skönt o lockande o efter det mådde jag som en kung. kikade på en beck film o damp i säng.

ledig idag! läst o löst korsord, sen hämtade jag mor i sävsjö. far fyller år idag, så åkte till benny o köpte lite kläder. vip kunder. haha!
jag skulle absolut inte handla nånting, eftersom jag är i princip helt pank. gick sådär. men nu har jag bröllopskläder iaf!

o nu är resten på fotboll, snart på hemgång. jag har varit hemmfru o lagat mat.

ska kolla lite på jurassic park nu. för o få lite ihlabela känsla.
o senare slaget om alger. för o få lite franskakänsla.
puh!

förresten. följa sitt hjärta. -s röst.
om den inte har nån röst då?
den kanske har det,. när det väl gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0