tungt?

chefen sa. ojdå, de va tunga ämnen.
va har jag gett mej in på?
skrivit ut kursplanerna. uh.
fast, kursplanerna på gymnasiet lät alltid mkt värre än va det var.
undrar om det är så på högskola me?

igår ännu en trevlig kväll iaf.
hem o fikade me mor far o morfar o farmor en snabbis (happy birhtday daddy).
sen smugglade jag med mej öl o vin o drog till stockaryd igen.
mkt folk ett tag men till slut bara jag charlotte o evve kvar.
o saga då.
very nice!

o halmstad på måndag va det verkar. himla gött!

ute o gick iag innan jobbet. ida körde förbi o tutade, hela bilen full av indier. haha! simons familj är här nu.
spännande bröllop.

imon blir det växjö en sväng va det verkar. gå ut o käkar gör man inte för ofta.
typ bara när man har pojkvän. iaf jag.
men nu är det dags! utan pojkvän. kanske ska förtydligas.

jobb hela dan först. dryga dagar.

mms av viktor nu. som är i gbg. way out west. oh va gärna jag hade varit me dom!

nä... nu är det slut.
hej.

Kommentarer
Postat av: Ines

det är bara till att leta på! :)

2007-08-10 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0