två delar av allt.

alla sidor har en varsin.
o jag själv är två. elelr flera. minst.
jag växlar som en bil.
automat.
som är sådär lite svårkontrollerad.
kanske.
jag har aldrig kört en automat.

iaf så drömemr ajg lite halft mardrömamr nu för tiden.
kanske dags att sluta överanalysera mitt liv.
för ingenting blir ju bättre av det.'
eller?

nä, mina drömmar kan jag va utan.
byt röst.

igår skola igen då.
rätt kul.
ny tjej som gått gymnasie ett år i frankrike.
hon sa bref o fin helt naturligt.
inte långt de montpellier.

åkte upp till ida o simon sen. hittade, nästan på en gång.
jag fick först svenskt fika o sen nåt som jag inte vet va det hette. har en del o lära där.
simon mästerkockade iaf.
o det  va gott som tusan.

på hemvägen clubbade p3 för mej.
en fransk dj, som en blixt från ovan.
o jag tyckte då att de va ett tecken.

men jag bara pratar.
o jag säger som ida skrev en gåpng.
detta är min blogg o då får jag väl tjata hur mkt jag vill om oviktiga ting?
eller, för mej väldigt viktiga men för alla andra extremt tjatiga.

men jag är fortfarande inte helt säker.
idag ska jag iaf gå jättelångt. inte runt skörhult, för o undvika jobbiga hunden.
utan runt skåeryd.
det va längesen.

o jag har fått tillbaka min tro på kärleken.=)
V & V are back on track. tror jag.

rödvin o svarta jeans.
jag ska städa idag. o ikväll ska jag o mor på flower power o kolla på herr boll.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0