vänner o kärlek.

ännu en gång går mina ord i kärlekens tecken.
anda.
kärlekens anda.
men först i vänners.

torsdag var en händelserik dag.
som planerades hårt.
efter massa förskjutnign blev den väldigt bra.
alltså. jag o charlotte. (en annan då)
åkte upp till jkpg o kollade på, vad det verkar, blir mitt hem ett tag.
kan helt klart funka, jättemysigt.
men det blev dags att åka hem funkade inte bilen.
det borde inte hända. men det gjorde det.
fick ställa den där o viktro kom o hämtade oss.
kom till bygget två timmar senare än väntat.
långt ut i skogen.

min förrätt intogs kvart över nio. det blev en sen kväll.
ostbrickan togs fram runt tre.
puh! men gott o trevligt va det! :



image75

evve o saga.


image76


image77

mkt vin blev det.

fredag upp o jobba. eller ja. började kl ett. men mådde mkt skumt. sådär som man gör. när man slutar dricka runt fyra. matts köpte en paj åt mej. matts är snäll. =)

jag drack öl den kvällen. fick va nog me vin för den helgen. köpte ändå en flaska. ifall. men det försvann.
faktiskt väldigt skumt.

hos viktor. o sen senare gick vi till emmy.


image78

jacob o charlotte. charlotte som förövrigt flyttar imon. känns inte jätte kul o väldigt skumt. men gbg är inte så långt bort, o nu finns fina anledningar att åka dit.


image79

randiga jag o joar.


image80

dito. fast inte randiga tom.


trevlig kväll....


så lördag. anna+ stefan.
blev inte lika gråtmild som på idas bröllop. kanske är för att jag har känt ida hela livet. o deras bröllop var ju väldigt speciellt. för att deras sutation är så speciell. o dom har fått kämpa så hårt för o får varann. osv.

men fint, de va det.
god mat o mkt ståhej.
bröllop är rätt fantastiskt.
lite kärlekskrank efter två sånna helger.
anna såg ut som en dröm.
o alla är ihop o alla är så söta.
ja, gifta sej är nog inte helt fel ändå.

snart ska jag gå ut o gå me sandra.
sen... blir det förmodligen, förhoppningsvis.
lite.


ja. det återstår o se.

enjoy. bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0