var är min pojke.

hm.. favoritlåten har länge varit den.. me coldplay. fast på engelska då.
upptäckte utomlands hur galet fin den är.
favorita lugna låten då.
annars har jag ju varit besatt av the way i are länge nu. hur töntigt det än kan låta. =)

where is my boy.....

snart ska jag gå o hämta min bil. inte min bil. bilen.
konstiga lampan började lysa igår så den har varit hos kjell inatt.
tiptopp nu då.?
regnar men hernik är hemma så slutar det inte kan han köra dit mej.. så jag sliper gå. blabla.

sen till jkpg. me charlotte. en annan charlotte. o hittade värsta bästa boendet igår.
men säkert redan taget.
ikväll fetmidag på bygget. där jag aldrig varit så blir spännande. jag gilalr dock inte utedass så mkt. =)
 tre rätter. eller fyra. för ostbrickan måste med!
underbart o va ledig! när andra är det också.

måste bestämma vilken förrätt jag sak göra.
lurigt det där. o jag måste till bolis för o köpa passande vin.
tur att jag jobbade lite igår, så jag har råd. =)

hm ja.
mitt hår är inte blont nog.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0