viktiga saker.

så. fredagskväll va mkt lugn o trevlig. satt hos sandra o blev bjuden på mat. som vanligt. halvt inneboende o alltid lika trevligt. grill o snack på altanen.
lördag då. åkte till lunkan för att få håret lite fixat. jag har tummen mitt i handen när det kommer till sånt.
fixa o dona o allt kändes stressigt. o lustigt.
Bröllop. min äldsta vän, o granne, o barndomsvän idas bröllop.
nya hjälmseryds kyrka. det har hänt mkt i nya hjälsmeryds kyrka. o mer lär komma. bra o dåligt. vackert o det va en fin dag.
jag känner typ ingen av idas kompisar. vi lever numer i olika världar. går knappt undvika.
eller? synd men vi har mkt minnen att leva på. reinhold nämnde mej tom i sitt tal. då va jag också lite gråtfördig.

jag börjar bli för gammal för bröllop.  så fort dom kom in i kyrkan ville jag gråta. men nån måtta får det väl va.
bröllop är väldigt fint.

image63

gifta!


image64

simons familj fick visum!


sen blev det middag på granbacken i vrigstad. o glass o tårta. o lite indisk dans.
=) o idas fastrar tyckte jag av duktig. på dansen alltså.

image65

mat...


image66

o tårta.

dagen led mot sitt slut...

jag åkte hem. för å vakna till ännu en dag i samma tema:

möhippa.
annapanna, gymnsaievän.

massa folk jag inte känner.- o buffy o lollo. lollo, som jag förövrigt inte sett på ett år. eller mer.
till jönköping bar det av. där anna fick dansa o sjunga lite.

image67


image68


sen hängde vi runt på ikea lite.. innan de va dags för mat.  de va gott.
efter det till sävsjö igen för o hälsa på mr egenföretagare oxhed o moberg. för lasergame. jag va näst sämst men de va kul ändå. de där me o gömma mej o skjuta har aldrig varit min kopp te.
men som sagt. roligt o svettigt.
duschade hos emelie. för att sedan grilla hos emma. mkt gott o trevligt. sen hem efter ännu en lång dag.

igår  åkte jag för typ första gången i sommar utanför sävsjökommuns gränser.
jag evelina o charlotte åkte till halsmatd en sväng. o de va mkt trevligt!
 solen sken!

image69
 the east beach.


image70

akut sminkborttagning efter evves skrämsel om pigment fläckar.

image71

så himla glada =)

image72

käk o en bira på kvällen. evelina offrade sej o körde hem.
servitören undrade om vi skulle till måndasklubben sen. förvånande efter som någon (nämner inga namn) hade sagt att det va slut för sommaren. =) 
 iaf.  ingen fest för oss utan vi åkte hem.

image73

men inte förrän vi käkat lite efterätt. pannacotta!

image74

jag fick med.


sen åkte vi hem. en mkt trevlig dag!
finemang o va ledig.

men jag är även blåstast ever.
anegården ringde igår när vi va påväg hem. jag svarade inte.  ringde upp sen. fast besluten att inte jobba. att säga nej jag kan inte.
men sen sa jag ja... kan jag väl. ändå. i ren chock.
jag vet inte., så nu ska jag jobba imon eftermiddag. så jädrans tråkigt! visserligen är jag i skriande behov av snabba cash. men ändååå.

jaja. det har iaf varit en kärlekshelg på många sätt. en vit o lugn fin kärlekshelg.
o tiden går....

jaja. vad dagen har att erbjuda vet jag inte än. har varit ute o gått. städat mitt rum. o ska åka o handal nu.
läsa lite blir det nog framåt.

me kärlek. puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0