fixat o choklad är fint

tänkt utgång me bartömning igår blev inställd efter en liten kol på ekonomin på förmiddagen. nja.
så åkte istället hem till sävsjö me handbolstaxin, fjäskade lite för mor som snällt lät mej ta bilen tillbaka idag, vilket är mkt värt. jobbet idag va bättre. glad o sen luciatåg i sofiakyrkan.
där har jag aldrig varit o den va galet fin o proppfull.
liten sucker för musik i kyrkor.
så nu är simon introducerad för svenska luciatraditionen.
måste nog doc googla lite på vem o varför vi eg firar henne.
när jag väl skulle förklara så ja... va tusan!

imon redan freda. så himla gött.
hem till föreberg för o vika sjuttio servetter. åååhh. drygaste på länge.
men jag får middag o nån gång ska jag väl träffa mor o far också.

lördag är det jobb. o sen fest. tjej förfest o coverfunkers. som hundra gånger inna men ja.
får väl funka.

mm. ja så är helgen tänkt.

förövrigt va jag på dans igår på friskis. de va roligt som tusan!

snart jul. tims present är fixad. de känns bra. o brödernas. så nu har jag nog inte råd att köpa till mor o far. vi får slå oss ihop.

blabla. nu blir de gött o sova.
efter massa paradisvhoklad som jag fick av ida o simon. alldeles för gott för  va nyttigt.

hej.



image124   tralala. passion. kärlek o choklad. va mer kan man begära?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, choklad är verkligen så underbart gott. MUMS

2007-12-13 @ 22:59:21
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0