klappat o klart.

i dubbel bemärkelse.
julklappat o klart.

bruakr inte tycka illa om folk. o jag tjatar. men efter fem (eller nåt?) är ag sjuukt trött på george. min chef. elelr han är inte ens min chef, för det är inte ens han som äger den jäkla restaurangen.
men ja. "platschef" on peut dire.

en dag kvar den här veckan. imon hemfärd. tur som sjutton har jag att pappa åker igenom nästan förhoppningsvis lagom så jag slipper ta alla grejer på bussen. plus att jag sparar 70 spän

min mysiga a6 blev inte så mysig. jag va hungrig o halvstressad o visste inte riktigt. men saker är som sagt, juklappat o klart.

ska slå in lite saker nu.
 o måste packa. men. måste gå ner i källaren o hämta tvätt. blä. plus att jag inte hittar nånting i min garderob (vår garderob) den ör liten mörk o allt ligger huler om buller.

o jag vet inte vad jag ska ha på mej på;
morfars 90-års fest på fredag
på julafton
på juldagen.

skönt. nja.

är jag den enda som inte följer heroes?
fredag fixad efter många om o men. jobbar till fyra sen kalas.
o til tre på lördag. himla extraöppet.
folk dricker alldeles för mkt sprit!

o jag skulle kunna somna nu.
lite solsken skulle sitta fint för min begränsade pigghet.

nu har jag ätiti fil. o en macka som gick ut för typ en månad sen. det går inte åt så mkt mackor i enmanshushåll. o tanken har inte riktigt fallit mej in att lägga pengar på nya. slängde osten iaf. den började mögla.
 mamma, jag lever i misär!

ta tag!

ha en himlans fil jul. för några dagar framöver lär jag ha sjukt mkt viktigare saker för mej än att skriva oviktiga saker här. typ va me tim.

förvrigt höl jag på o börja gråta nr jag kollade på bonde. anders o isabel är ju bara sååå käära.
jag är bara för mkt.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ines

Hannah, detta är inte bra. Man ska aldrig skriva något om chefen på bloggen :) Du vet, de kan faktiskt läsa den.. Mamma berättade något kul som hade hänt en tjej en gång.. Den här tjejen va lite trött på sitt jobb..orkade inte jobba helt enkelt..så hon sjukanmälde sig typ i två veckor bara för att komma bort lite...så hon och några tjejkompisar drog utomlands istället och slappade och hade kul! Men det den här tjejen inte visste
var att hennes chef läste hennes blogg..där hon hade skrivit att hon va trött på jobbet och chefen och att hon skulle mygla lite med sjukskrivning..och boka utomlandsresa och röjja och ha kul istället..helt jävla busted blev hon! :) ..lite kul att veta kanske :) god jul påre!

2007-12-24 @ 13:16:02
Postat av: verre

God Jul Hannah.. hoppas ni haft en mysig jul hemma i föreberg, vilket jag inte tvivlar på :) kram kram

2007-12-24 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0