sammanfattning?

hej igen.
har för mkt i huvvet. kan ej skriva.
favoritlåt sen länge tillbaka nu ;

http://www.youtube.com/watch?v=YL203b6be4o

radiohead. all i need.
hjärtskärande vackert.

iaf så har julen varit bra.
mysig fast tan värre julkänslor. kanske för att största delen av tiden spenderades i en lägenhet helt utan julpynt.
men jag är lycklig.
när jag slapp jobbet (jag håller me, riskfyllt. men jag tror inte han tycker om mej heller. så strunt samma) o jag åkte me pappa hem i torsdas kväll så kändes allt rätt gött.

fram tills jag insåg attjag inte hade nån bil att ta mej i till sävsjö.
-paniik.

mutade emma. utnyttjande på hög nivå. men vad gör man ej.
fredag morogn. ut för promenad. när tim ändå skulle upp o jobba så kunde jag ju göra lite nytta med, tänkte jag. gick runt mejensjö o de va fint som snus.
sen jobb. massa massa folk o tjena va mkt sprit folk dricker. som sagt.

avvek vid fyra för att komma ordentligt underklädd på morfars kalas. har man inga kläder så har man inte.
jag skulle väl inte kalla det årets fest men morfar va väl nöjd.

diskade rekordfort, o åkte till sävjsö. känner ingen ro nånannanstans.

lördag jobb igen. till klockan tre för folkets skull.
hem o käkade. o va gjorde vi i lördas?
just de. jag gick väl till lunkan.
tim fick grabbbesök.
o vi skulle till jkpg.
men jag bangade.
av olika anledningar...=)

hem för o lyssna på killsnack o några fler öl.

söndag. kalas. igen. hos farmor o kusiner o kusinbarn. trevli släkt som tur är o de va inte alltför segt.
tillbaka till sävsjö. körde grabbarna till orwak, gick till emma, degade en stund.

gick hem. blev trött. tills stormen kom hem.
poker o jag va var som fyra. eller femma. inte helt illa. vi va nio.

sen Julafton! o julklappsbyte. jag fick ett jättefint halsband. o tim blev glad för sitt örngott. tror jag. =)
men en festivalkudde måste alla ha.

sne hem. han prevcis i tid.
julafton avlöpte som vanligt.
sen till sävsjö. igen.

juldag. mat hos tims moster. skakig men det gick bra.
bira o gh inna snälla sandra körde mej till stockaryd för käk hos evve. där en stund.

inna dimman tog över.

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0