"tänk om hästar va blöta?"

farligt levande här idag. charlotte har glöggfest. massa brudar som skrattar o skriker.
jag gömmer mej lite. i andra änden av rummet.

toppen helg igen.
vägrade att vika servetterna som tanken va. krångligt o knappast ro till det.
nä, enklast möjliga sen drog jag.
ursäkta,. men tim är lite mer intressant än mor o far just nu.

inget idol, va händer då?
på spåret fick duga som substitut. kvarteret skatan är inne just nu. galet skoj.

jobb på lördan. rätt gött. hem o laga mat. o dricka glögg. o gå till viktor. för att sedan hämtas av sandra för o gå på tjejförfest hos åsa.
trevligt trevligt men förmodligen drack jag en del. kulturhuset o allt är rätt dimmigt.
men de va trevligt.

seg söndag. två (TVÅ!!) fotbollsmatcher genomled jag. mkt ska man behöva stå ut med.

o idag måndag. fyra dagar på himla tomaten sen till sävsjö.
juljul!


strålande strålande stjärna!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0