flykt.

lång dag. städat. slängt bort massa massa svarta sopsäckar från vårt hus.
väntar lite på chicago nu.

o funderar på att bränna en pimp skiva till min pimp bil (icke).
konstant sugenhet på pizza kan väl aldrig va bra?

jag är väldigt duktig på vissa saker. inser jag mer o mer. o det är inte bra. inte för mej, o definitivt inte för andra.
glömma o gå vidare utan att det rör.
väntar på smällen men kanske kommer ingen denna gången?
allt som i en liten dimma iaf, overkligt, lite som att allt va en dröm.
eller?
mkt kort från utlandet bevisar att det inte var det.

o jag skrattar varje gång jag hör candy shop.
förövrigt får jag läsa franska elelr engelska i höst.
nu vet jag inget. vill inte göra nåt. orkar inte ta tag.
fast jag o viktor har ju redan besämt att vi ska flytta ihop, så jag har väl inget val?
hm.

parksommar på lördag vore nice.
nu är emma i stugan tror jag.
blir det av?
vore en flykt, i sej självt.

hejotack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0