guitar hero?

hur kan det vara så kul?
jag förstår mej helt enkelt inte på.
henrik, vitkor o claes har snart suttit 9 timmar i sträck.
herregud.


igår. sämsta  utgången på år o dar.
o jag har konstiga o oroliga känslor i kroppen. glider. måste yttra snart.
annars trevlig dag igår. innan utgången. jobbade först. i världens svettigaste skjorta förövrigt, har bara en. o har inte hunnit tvätta.
sådär va?
sen hem o vända. till tom o käka tacos. lika gott varje gång!
sen gick det väl utför.
o jag va tjurig.

idag har vi kollat på typ 15 avsnitt av scrubs. galet bra det där.
o jag har varit ute o gått. att det kan va så jobbigt att gå, bara för att man har druckit alkohol dagen innan. sjukt.
o så har jag kollat på haven. som jag verkligen tycker är så himla bra.
imon ska solen skina. jag ska klyva ved o bli brun. färskvara som bekant.
tyvärr, fast samtidigt. annars hade man inte uppskattat.

vill åka o shoppa. lätt me en tusing på kontot? nja.

jobbar massa dar en här veckan.
bra o dåligt.

o det där me lägenhet. ska det bli allvar nu eller?
o om jag inte sagt det förr. jag är mer nervös inför det här, än jag nånsin varit innan  o det är bara sju mil bort?
jag är väl totalt ologiskt funtad.

så. det var väl det.
bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0