högsommartid.

helgen fortsatte i samma glada anda. förfesten gick fint, charlotte o jag fick nästan fyra timmars kvalitetstid, till prat om sånt som inte hinns me alla kommer. göttmos.

det hela förlöpte lugnt, vår damm utnyttjades o några baddare drogs upp, vet inte hur fiskarna uppskattade det. men dom släpptes tillbaka.
vilket partytrick!

image37

charlotte o jag. eller laxen som bröderna säger. kärt barn....-


image38

joar o rebecka i dörren bredvid (typ). som jag förövrigt inte sett på evigheter.


image39

på tal om guitarhero... henrik o viktor B.

image40

ingen blir väl förvånad? =)


image41

suddig syskonkärlek




image43

joar o emil kärlek

så.
väl i jkpg blev gänget uppdelat, folk skulle äta o sånt. jag, charlotte, viktor tim o jimmy , va på twin. o resten, vet jag knappt. matts o co hamnade på piren me champagne fick jag ett sms om...  dom andra?
bussresan hem är kolsvart. sov som en sten. har rätt lätt för o göra det me lite alkohol i kroppen.

hemma halv fem. lång kväll. men tusan va trevligt!

o nu vacation. till på torsdag. bytt lite för att jag o sandra ska ut o åka. eller?
högsaommarvärmen dröjer tydligen and its raining more than ever... on verra!

vad dagen bjuder vet jag inte. ett som är säkert dock: jag måste gå ut i skogen.
and then what?

puss. o tack för en himlans trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Joar

heeeellooo hannah! sorry att jag inte svarat per sms! har inte haft några pengar! tack själv för en kanonkväll! jag hade väldigt kul må du tro! jag, emil å åkesson va på väg in till twin, då jag kom på att jag glömt leg! (klant) så efter en tids dividerande med dörrvakten insåg vi att jag inte kunde komma in! så vi drog vidare! till karlssons! mittemot o'learys! mkt trevligt ställe! litet men mysigt folk å dansant musik! å sen träffade vi på ett thailändskt släkte där oxå! jag blev kär i den yngsta systern där! jättesöt verkligen! så vi va påväg till efterfest hos dom vid 2! men då kom det fram att dom inte hade nån sprit.. å att dom nog egentligen inte ville ha med mig å nypan! fast dom inte vågade säga det! så så.. men jag fick ett nummer från en av dom! kille iofs.. men man får va glad för det lilla!
ikväll blir det gaming-kväll hos viktor!! vad har du för dig nu på dina lediga dagar då?
puss å kram!

2007-07-23 @ 19:14:05
URL: http://www.myspace.com/hellsaeus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0