kluvet.

haft toppenkväll.
varit på afrikansk afton me sandra i eksjö.
folk från senegal o guinea som trummade o sjöng. sådär som bara dom kan.
fick salvadorkänslor.
fantastiskt ställe.
nästan bäst?
capoeira, turbaner varmt o starka färger.
levande.
levande. Levande.
versaler gärna.
trivs så nu. men blir så gärna trött på sverige.
västafrika gör sej inte bra i dammig museelokal i eksjö.
jag har aldrig varit i afrika.
det har jag absolut kvar.
men man känner det ändå. såklart.
salvador me massor av afrikaurspung. alldeles fantastiskt. o samba kväll me trummor o capirinha i överflöd.

så det jag kände var.
jag vet inte..... läser andras tankar. vad andra gör med sina liv. o finns så mkt gjort.. o ogjort. alldeles för mkt ogjort.
men jag är bara 22. sett mer än andra. men ändå så lite.
vart är mina ord?
jag är lycklig. men vart är mina ord?
saknar dom ofta nu för tiden.

o vem är jag att säga?
låt mej ha nåt att säga.
nåt att berätta.
dom allra bästa är dom som har nåt att berätta. bra eller dåligt
vad ska jag berätta?

mor o far har haft rune o gullan på besök. druckit rödvin o en GT me dom. kanske spär det på min tankar nu.
hört om hjälmseryd socken förr. ganska intressant. pär o gudrun. ska bo i lägenhet i stan. aldrig skogsbekymmer.

melankolin övertar ibland.
o vad är egentligen meningen?
låter det vara osagt.

imoergon är iaf meningen att jag ska måla verandabrädorna en gång till. sen ska jag o mor till växjö.
sen ska jag nog till nässjö på kvällen.
sheer up.

fy tusan. rödvin är inte bra för sinnet.
eller så är det just det det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0