meillieur.

uttalas mejör.
konstigt språk det där. bättre i vilket fall.

hade huvudvärk igår, något som jag i princip aldrig har. men efter en alvedon o en pizza så mådde jag som en prins igen.

o för omväxlings skull lyckades vi me filmhyrningen. candy va bra. - (börja inte knarka)
o last king of scotland va mkt bra också.
o nicholas va superlik lee, vilket gjorde det hela lite förvirrande.
trevlig kväll me sandra helt enkelt.

tog upp två liftare på vägen hem.
tanken gick genom huvudet, sånt ska man passa sej för! 
men sen är det ju hjälsmeryd o det va inga matteushemmare.
de va gustav i mo o en vän.
körde dom stackarna ända hem.
mitt i natten i regn är ingen höjdarpromenad.

mamma o jag va på kultur längs vägen igår.
först i nydala, guidning i klosterträdgården. inte lika flashigt som det låter.
sedan gamla hjälsmeryds kyrka för föreläsning om "heliga plaster i förkristlig tid".
skratta ni.
det gör jag också.
dessutom va människan dansk så största koncentration krävdes. något jag inte lyckades så bra med.
mamma blev glad att jag följde me iaf.

jobbar tre dagar den här veckan. vore kul om det kunde sluta regna.

himla sverige. o jag är så himla fattig. tusan me.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0