mitt i veckan.

jobbade igår. ingen köper sprit när det är kallt o regnar = inget att göra o supersegt.
imon heldag. blä.

igår slog jag nog rekord i att räkna kassan, åka hem, duscha byta om o va i sävsjö igen.
18.18 kom jag ut till bilen i sävsjö. o typ tjugo över sju va jag i sävsjö.
viktor o jacob bjöd på abborre.  jag va mkt imponerad över deras färdigheter i köket.
fast det där me grillkol, det är klurigt.

uppehåll idag. borde va ute hela dagen för o kompensera helgens stugsitteri.
men man fryser även utan regn.
ut o gå ska jag nu iaf.

o jag har ingen aning om vad jag vill göra i höst längre. orkar inte. jobba o spara till ny resa?
jaja. nu är de juli. i kalendern iaf.
imon kommer viktor hem. eller idag. från muckarresa.
som sagt. hade varit trevligt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0