partyparty.

veckan har gått fort. faktiskt. surt me julilön. iunga pengar alls! blä.
får låna till utgången ikväll.
 
igår va en väldigt väldigt bra dag.
jag va alledles jätteglad. vet inte om det hade me godiset efter lunchen att göra. sockerinjektion o glädje som räckte hela kvällen. hos joar o ja. tusan jag gillar dom! längesen jag skratade så befriat. verkar som om sömnen återvänt också. tack!

så ikväll. superduper partaj. veronika o co har hoppat av. så ite lia, många längre. men inte heller för många i bussen. kul at fok är sugna iaf!

kanske dags att börja gör amej i ordning. charlie (som det är nuförtiden, så himla internationellt liksom) kommer fyra. sen droppar resten in.

laddad. kanske överladdad. kul o va värdinna. förutom det stora musikproblemet. jag har aldrig nåt passande.
jaja. regn försvinn så vi kan elda!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0