sweetheart.

jaha.

så himla smidigt att bo på landet. igår när jag skulle åka till jobbet stod en lastbil på vägen. halvt i diket o kom inte loss.
med en skylift på, till ommålningen av huset.
mamma o papa va halvvägs till jkpg men fick vända o dra upp den me lastbilen.
jag va ju instängd. så cyklade till farmor o tog hennes bil till jobbet. en halvtimme sen.

va alltså tvungen att åka hem efter jobbet, byta bil o åka tillbaka.
va hos jacob o fanny en stund. o jag föjlde med till högland. o de va riktigt roligt!
inte varit ute på evigheters evighter. inte sen jag blev upphånglad av tjejen i natal.

image34

viktor va full. o min tröja ligger på högland nånstans. klant.

image36

jacob-me-mustaschen stannade hemma.

ja. de va trevligt. idag är ledigt. imon redan fredag.

way out west?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0