tungt.

fy tusan. det måste ha me åldern att göra. förr kände jag knappt nånting dagen efter. nu går allt i slowmotion o huvvet väger hundra kilo.
men det är det värt.

joar höll vad han lovade o hade förfest på balkongen. för det regnade ju faktiskt inte!
o det var trevligt. helt enkelt. som vanligt.
jag har blivit könlös förövrigt. men jag tar det som en komplimang. i det sammanhanget.


image32

fina gossar.

image33

standardkortet på mej o joar.
för att vi är så fina ihop. :)



kulturhuset va som det alltid är. helt okej fast dåligt band.
mamma hämtade. skönt o komma hem på natten. det är man inte bortskämd med.
idag ska jag prata me kusinemma.
det va längesen.
sen ska jag till sandra framåt kvällen.
pizza film o godis. cola. det va också längesen.

candy shop. hehe.
puss

och. ursäkta att jag är datum på alla kort. som inte ens stämmer. glömmer jämt ändra. tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0