veckan gjord.

extraveckan på a-lack gick over förväntan fort.
min irakier pratade på.
o jag har svårt att inte skratta. man ska inte skratta åt språksvårigheter men ibland är det svårt.
ett verb för mkt i varje mening är okej. men två eller tre. ja, då börjar det rycka lite!

har förövrigt både målat o kört truck. (två minuter typ). mkt givande. men linan är varm. puh.

fredag så. lyckats fixa biljett. känner inte för o betala. se om det är nåt o ha. sävsjö får det bli i vilket fall. joar lovade förfest. =)

vill åka bort. det rä väl det sommarn är till för? utflykter, långa o korta, obetydliga o betydliga.
varma o kalla.
men roadtrips. det har nåt speciellt.
inte för att jag nånsin gjort nån.
(familje gills väl inte?)
men själva ordet andas frihet o lycka.

blev efter att ha träffat emmy på systemet väldigt roadtripssugen. men kassan står på minus på tillfället. o utlandet lär få vänta på sej.
dessutom är inte sverige att underskatta heller.
tvärtom har sverige alldeles fantastiskt mkt.
fast jag har inte sett en bråkdel.
så är det väl? turisterna ser mer av sitt eget land än man gör själv. hemmablind som det heter.
men jag längtar till mina klippor.
ta mej till havet. det har nåt visst. hav o berg o klippor.

(everybody
come together
free


true romance
when you dance
free)

kommer förfölja mej nu. vara mitt ledord genom livet.
free.
vare sej jag vill eller inte.
men. kan man kräva mer?

längtar till döds efter pizzan imon.
på tal om nåt mkt mer ytligt.
kärlek till pizza.
o kärlek till mycket mer än så.

image31       

kärlek till vackerheten i världen?



enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0