hej igen.

räfsningen avklarad. nu väntar jag på att henrik ska komma hem me bilen så jag kan åka till sandra.

läser på resedagboken. blir så himla stressad o rastlös av allt.

o jag vet vad jag vill.
vad jag velat hur många somrar som helst.
åka till bohuslän.
eller iaf nånstans där det är klippigt o vackert o kargt.
trött på sand o mesig vackerhet.
antagligen därför bretagne lockar. det plus att dom har les meilieurs croissants ..:)
men svårt att få med sej folk. långt o otillgängligt.

men det är värt ett försök!



o det rä massa folk här nu.
två målare, e snickare, o wille. som är murare. blir knäpp. känner mej helt övervakad.
häromdagen råkade jag strippa för en av dom stackars målarna. sprang ut ur mitt rum på morgonen i bara trosor.
oooppps!
nä, nu får det faktiskt va nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0