långsamt

åh. önskar att alla kunde ha semester nu.
varför ska man va ledig när alla andra jobbar?
slöseri med tid.
plus att detta kommer bli min fattigaste sommar nånsin. sen jag blev gammal iaf...

men. jag kommer va ledig på sävsjöfestivalen. det är värt!

inget stirr o dusch på kommunhus. utan förfest i lugn o ro, som alla andra. nästa att se fram emot.. eller?
sommar är underbart. men.. hultsfred o midsommar kommer så tätt. o sen då?
man blir lite deppad över o sitta såhär. visserligen sällskap men wille håller på o gör nåt i vårt badrum. typ gör listerna.
renovering på gång!

bore ut o gå. men regnar lite halvt.. o inget kul mitt på dan.
beställt brasilienbilder nu iaf. kul o ha lite på papper också. inte bara dator....

    ........
cumbuco beach. frukost. drink! 



jaja. imon jobbar jag iaf... fyra timmar.
knapert.

jag anar vad felet är. med mina ord.
skriver aldrig dagbok längre... förr skrev jag jämt. kanske berodde på tonårens depp. kanske helt enkelt för lycklig nu? vad ska man då skriva om?  får skaffa mej lite problem helt enkelt...

kollar på ams... nortlander söker till franska alperna. varför inte söka?
innan rastlösheten hinner ikapp.

solen skiner nästan. inte längre nån ursäkt till att inte pallra mej ut.
längtar till helgen. veckorna är så långa. ska träffa charlotte nån kväll iaf. det är bra det.

marsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0