midsummer was a blur

så.
bangade på halmstad. har lite ekonomiska problem för tillfället. ångrar verkligen inget, för kvällen i repanäs va grym.
redan klockan tre var det uppställning utanför ladan. sill, lekar, tårta, grill....  alla är så himla sköna.
o för en gångs skull kom jag i ett bra lag. annars mkt otur me sånna lottningar.

regnade hela kvällen, men gjorde inte så mkt . satt ju inomhus o tipspromenanden gick bra ändå.
det är bara vatten!

festade lite i torsdas me. behövde det efter värsta systemdagen på hela året.
tänkte inte göra det, men när jag väl kom till evelina o alla andra satt me sina vinglas... ja, då går det som det går!
hamnade sedan i sävsjö, hos viktor, som vanligt. jag o charlotte o lina.
sov där, o när jag kom hem vid tiotiden på morgonen va jag inte jättesugen på att börja dricka igen. redan klockan tre!
men efter lite sömn så va allt frid o roligt igen.

mamma hämtade oss på kvällen. o deras firande va inte slut än, så vi satt hos ann o mati en stund. jag va flamsig som vanligt....o ann tyckte de va väldigt kul.

mindre kul är att jag glömde mobilen där. o dom är ionte hemma, o kommer inte förrän vid sex tiden! katastrof!
handikappad utan mobil.

sugen på pizza nu. skräll. mn blir kyckling verkar det som. pappa är igång.

ledig nästan hela veckan nu... får väl måla eller nåt.

fy tusan va jag är dålig på o skriva! börja om på nytt!

vad händer ikväll då?
måste ha min mobil!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0