sätt igång elaggregaget, o hem ljuva hem

igår, svår frossa o kallt o varmt o vartannat. ungefär som helgen i sej. hultsfred är en guldgruva. annat kan man inte säga.

så fort man kommer dit försvinner alla problem. om man hade några. tar slut så fort är det värsta.
o jag gillar mina pojkar starkt.
o nu ett helt år till nästa gång... o man tycker alltid att det finns så mkt skoj kvar... men jag måste säga. hultan är min höjdpunkt!

trots kyla o regn.

jobbat idag... fyra timmar. sådär lagom. väntar på bussen nu. sitter hos mamma o fördriver tiden. wille har gjort mat. hoppas jag. ashungrig.

va me ida o simon i tisdas... eller måndas? först va han me mej o wille i växjö. ida jobbade. simonvakt! haha.
trevligt. ida är rolig. jag köpte all min dricka då. så nu vet simon hur det funkar i sverige.

o i helgen blir det halmstad... me tjejer. nästan nervös. men blir nog skitkul!

jag hungrar ihjäl. hejsvjes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0