sweet



härliga dagar sen hemkomst. åter på bolaget igår. scehmat för tre första veckorna ar slappa. ledig hela nästa vecka. o vad händer då... hultsfred!!! jag o 15 killar...
fotbollsmatch igårkväll. derby. fint väder o trevligt folk, då är fotboll helt okej. sedan vin o pizza hos sandra.

idag har jag varit på sjon. henrik, viktor, pontus, mamma pappa, helerna o peter (krångligt?) har köpt båt. så jag henrik, wille, albin o mark tog en sväng. jag fick parkera. o jag va duktig!
undrar vad en wakeboard kostar?

ikvall ska jag till evelina. evigheter. antar att både ullis o mathilda är där med. också evigheter sen. o charlotte såklart.

jag ska ha min brasilienklanning. som jag annu ej anvant.
fint som solen
imon ska vi till kvarn.
familjen utan henrik veronika o wille. kanske.
titta pa viktor i gröna kläder. o käka lumpen lunch!

pangpang o marsch. dags o duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0