verkar ju kul.

ja. det har me blogg verkar sjysst.
jag far lite prestaionsangest dock.
maste man helt plotsligt skirva mkt tuffare o coolare o intressantare nu?
antagligen inte.
jag som kanner mej blyg sahar i borjan.

dessutom har jag visst ÅÄÖ pa tangentbordet nu.
man vanjer sej snabbt av med dom.

i vilket fall. skont o va hemma igen. solen lagom varm o stark. igar traffade jag sandra, charlotte o tom.
o snart ar det hultsfred. o jag kan ha pa mej nanting annat an bikini o kjol. skont. 

o jag ar nu 22 ar. dagen har forlopt valdigt obemarkt. sa ar det val att bli gammal antar jag. 

avslutar nu.
hoppas att nan kommer hem snart sa jag kan ta en bil o se mej omkring.  kanner mej ovanligt social. mer o mer for varje ar nastan. sa ar det hej svejs. 
dumt nog skrev jag utan prickar ändå. nu så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0