alla som inte dansar

ensam i sävsjö. söndag o vilodag men tim va tvungen att jobba. åkte vid åtta typ. hoppas han kommer tillbaka snart. fast är ju en bit till mariannelund.
jäkla skit.

allt så himla mkt bättre. åkte hem i fredas, hem hem, o hälsade på. käkade lite o åkte till sävsjö.
jobbade i lördas. sen, vad som börjar bli rutiner nu fölr tiden, mat (makaroner o falukorv, vilken man!), öl, fotboll, vidare till viktor. missade jacob. sorry, kom nåt i vägen.
o utposten. igen. herregud. men trevligt förutom att taxin  försvann o kallt som fasen o lång väntan tills det slutligen dök upp en bil. jag o tim o ekholm blev över. det löste sej. kallt va det. o jag lyckades snika till mej två gratis kebabtallrikar. ojdå, jag har visst inga pengar.

söndag. varit på kosnum o handlat. det enda som hänt idag. söndagar har utvecklats still sjukt bra dagar.
förutom att sen kommer måndan.

men trivs så himla bra. tim är så himla bra.

jobbet funkar me. skära kebab är svårare än det ser ut. "det är som o raka sej ungefär" sa george. "brukar du inte raka din pojkvän?" "Nä, han rakar sej inte så ofta." sa jag då.
men ja, gött o ha sysselsättning. men jag akn ju ärligt talat säga att ett liv, det har jag inte i jönköping.

mysig helg då. kluvet att åka tillbaka. långa veckor. o nästa helg åker han till gbg. två veckor.
jaja. men fest som gäller så funkar!

nähä. kom hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0