alternativ värld

jag är lite av en sucker för kallt väder o snö. kanske ingen större nyhet?
har nu två dagar irad gått till friskis i blåst o kyla.
men me tillräckligt mkt kläder för at vinden inte ska röra en, så är det likosm en vinnarkänsla.
plus att man känner sej som i en kokong, me musik i öronen o vinet. men man är varm.
tack o'neil!

igår cyklade ja ner till söta tomaten nedslagen o trodde de va kört.
men icke. "kom på måndag". tack rebecka!
va?
ja, har fått jobb.om dom inte sparkar ut mej. känns galet bra.
nu kan jag bli jkpgbo på riktigt!

o har jag riktigt flyt så kanske jag kan shoppa nåt framåt januari.
typ jeans hade varit ett äventyr. eftersom alla mina är minst ett år gamla. blä.
orkar inte bry mej längre. eftersom jag ändå inte har nåt o ta på mej. då är det bättre att lägga ner. det är min nya filosofi. trist. men sant.
jag köpte iaf nya fina sjukt varma vantar.

tågluffningen kom upp i lördas. hur går de me vår resa? sa viktor.
finemang. om nu folk inte bangar. eller "måste jobba".
eftersom att alla tydligen inte lever i min drömvärld. enligt joar.
vissa lever i verkligheten. men jag tycker min verklighet är mkt bättre.
men, jag är ju också världens mest oseriösa människa. ( jag veeet)

samt världens mest romantisk o blödiga också.
när kishti (hur stavar hon) sa i fredas. va de va hon sa.
det enda den här planeten handlar om, de va du ikväll.- kärlek.

o ja blir helt tårögd. ja, that's what it's all about liksom.

shit give me a break.

så skivstång igår. första gången o längesen jag kunde byta vikter ( i lammhult har dom bara stänger liksom). så visste inte hur tungt. inte tillräckligt iaf för har ingen träningsvärk. mer nästa gång!

idag ska ag till ida o simon o snika til mej mat som vanligt. sen ska vi gå på step 2. inte varit på step än. o tvåan är nog svår. men får gå. kul iaf.
sen ska ja ka me handbollsspeare hem till sävsjö.
för o jobba två morgondagar. gött. o  hit imon me J & V. inget idag. spelet kommer imon.


shit va kriminell jag är. har nog laddat mer musik sen jag köpte mn dator än nånsin innan. men hittar inte lampshade nånstans. värdelöst.

måste ner till akademibokhandeln o köpa två böcker. o där rök mina sista pengar.
plus att mina smuggelöl är slut.
pust.

hej då.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är det jag säger hannah, It´s all about love my dear!

2007-11-14 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0