bästa bossen!

tjohoo!

så himla sprillans glad nu.
dragit mej heela veckan för o fråga om ledigt på fredag... vilket såklart känns sjuukt dumt me tanke på att jag bara varit där en vecka. två.
men han sa " ja.. du gör ingen nytta iaf."
tack!

så imonkväll åker jag till tim! för att sedan vakna på freda för att:
åka hem till stort tomt hus i föreberg, spela jättehög musik (har inga högtalare till min dator, blir galen), städa, ut o gå me dixi, åka till viktro på kalas, köpa stora mängder alkohol, hämta emma vid tåget, invänta caroline som kommer me bil.
ja, båda två kommer! hur sjukt som helst. tre år sen jag träffade carro.
så ja... vinvkväll me MKT prat fredag.
(för er som missat, frankrikevänner)

o så fetfest på lördag!
mmmm.
pratade me george precis nyss. inte vågat säga nåt innan...
så alldeles lyrisk nu!
attans bara att johan inte hinner.
fast det hade nästan varit för bra.

så jo.
fan.

ikväll är det bondekväll. charlotte gjort värsta goda pajen. om man får döma efter lukten.
hennes gang kommer. blir nog trevligt.
ingen träning för mej idag. trött på gympa. fanns inget annat så tidigt.
funderar på att roka upp på morgonpasset imon.lär inte hinna innan hemfärden imon annars.
o nackdelen me o träna mkt är, att när man sen inte tränar en dag, så käner man sej genast jätte tjock o otränad.
iaf jag.
en ond (eller eg god) cirkel.

lycklig quand même.

näh. receptsök o bålsök osv osv.

me lycka, bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0