mais, si! quelqeu'un m'attend quelquepart!

nys  kommit hem från veckans franskalektion. med fint besök av två äkta fransoser. thomas o melanie. o som ida sa så va thomas rolig, hade halsduk o pratade hela tiden. comme un vrai !
grppen minskar. idag va vi sex stycken. only the brave ones pallar!

har nu ätiti två kokta ägg o tuggar en banan. fitness mat va?  sen blir det blir friskis för 70 minuter skivstång.
kan nog legitimt kalla mej en riktig friskis. de e gött.
o nåt märkligt hände förra veckan. först sa charlotte
" du har gått ner lite va?"
"nä de tror jag verkligen inte". jag ahde gått runt o känt mej tjock hela dan , så de oväntat.
" men jo.. sa hon, du har blivit ite... fastare."
"haha jaha... går du i känner på mej  nätterna?"
"ja.. hehe. det brukar jag göra."

jaha. så mysigt har vi det.
 sen när jag kom til föreberg i fredas så kramade mamma mej o sa "va mager du är!"
nja....

plus att tim, när jag kom dit, sa "men, va smal om magen du har blivit"
 o tjena, det hör inte till vanligheterna att han säger sånt, ska jag säga.
men grejen är att jag inte har gått ner nånting, så mest roliga sammanträffanden. o man får glädja sej åt det lilla blablabla...
om nu nån brydde sej om detta. 
(o förövrigt sa han på lördan sen att jag är tjock... så ordningen är återställd.)

kan lova att de va skapligt tungt att lämna tims tropiskt varma lägenhet  för att ge mej ut i värsta snöstormen för att ta tåg-tåg tillbaka till jönköping.  bläää.
gick direkt till sängen o sov en timma till.

sen jobb. o allt kändes okej igen.
plus att ja, emma kommer i helgen. vilket ska bli galet kul!

verkar förövrigt som att man kan dra svartskallars humor över en kam.
färgade håret i helgen, är mörkare nu då.
det första georg sa igår
" jaha, vill du smälta in här eller?"

typ exakt samma som alackarna sa när jag färgade det sist,
haha, funny!

( bäst att tilägga att jag inte har nåt emot svartskallar, o jag vet att man inte ska använda det ordet, men det är så välanvänt hos mej o sandra... det liksom kommer så lätt, no affence.)

o ja imon är det redan onsdag. veckorna går fort, men jag bävar redan för nästa måndagmorogn. o nästa, o nästa.
min ekonomi sprack. det går åt pipsvängen!
en vinterjacka vore kul men ja... jag är inte fin, men jag lider lite.
så att säga.

ehh. whatelse?

pas beaucoup.

förutom. boston tea party är slut för säsongen.

grr. veckans tv höjdpunkt !!
som höjde måndag.
va tusan kommer hända nu?


o i helgen blir det fest.
o sandra ska med ut.
o jag tror på riktigt att så här är det.
sen vi va på.... ehh.glömmer hela tiden va det heter.
i goa iaf. har vi varit ute en gång ihop.
det va i somras, i växjö. 
mild sagt dags!

tusan va nice.
hoppas på carro nu.
nähä, kall promenad til gymmet.
bye.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Club cobana :) å det är ett år sen om tre dagar, helt sjukt. men på lördag, då äntligen! pusspuss

2007-11-27 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0