ovan jord.

allmänt svävande igår förmiddag.
borde ringa frisören men hur vet jag när jag kan?

en dag av två kvällar avverkade. balco må suga, men utan klocka går tiden klart snabbare. kallt men man sover skönt på natten.
sandra kom o hälsade på vid tio rasten. bra avbrott o imon blir et mysmorgon. me nyss nämnda.

plus att jag blev lite stolt över mej själv eftrer att faktiskt utan för mkt problem o flås joggat mej runt mejensjö. yes box.
blev inegn "lagom runda" på 8-9 km. men det är väl rätt långt. eller? iaf för en tjej som mej som aldrig nånsin är ute o springer.
men det är olika. iaf va det jävligt gött o jag kom hem leende o plockade fram dammsugaren.

idag  är aktiviteten inte lika hög. ringt till tom för utlovat umgänge men inget svar. han kan sova.
ska bort till konsum iaf. o borde ut o iaf gå en runda. men jag är slö.
idag kan jag väl få va det?

helgen är tom. jobb på lördag. then what? on verra.
jag behöver nog inte oroa mej.

om jag inte ska jobba imon eftermidag ska jag baka tror jag. varit sugen länge. jag lär sluta som hemmafru.
med en ständigt jobbande karl.
uh. nightmare!'

funderar på min adventsfest. om den alls blir av. osv. vore kul me nåt. men men vilket upplägg?
tål o tänkas vidare på.


drömmer mkt. sanddyner i helgen o "i wanna know..." hur den nu går. o jag sprang o sprang. o jag va fri o lycklig, mkt märligt, tyckte tim. men jag tog det som en metafor för vit snö o bräda.
då blev det genast mindre särt.

har ett extremt pratbehov.
det är inte över än.
be prepared.
preparez-vous.

nä. shopping på konsum.
o som vanligt, jag vill ha godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0