varm eller kall.

isen smälte men gudarna ska veta att de va kallt på lagret i torsdas. hela dan men efteråt är det gött.
rödheten får man ta. sån är jag o lär förbli.
läste dock i ann-louises orilflame katalog om en kräm som förebygger (bleker, va säger man?) hudrodnad. med risk att bli gul ska jag nog prova.
nu när jag fått jobb kan jag ju unna mej sån lyx!

trodde jag skulle somna i bilen till jönköping i torsdas men det hela va så trevligt så sömnen höll sej borta.det som hände var förljande;  påhälsning hos viktors bror me familj, dinering på max, ännu en visit på media markt , inhandling av mitt livs första tvspel, inte till mej men ändå,  tröjshoppning till joar och. jag blev anklagad för att vara sockerberoende.

vilket är lite halvkomiskt. för på fredan efter jobbet när jag gick til konsum för o köpa färdig mat att micra (tattigt ja vet, men hade inte ätit på hela dan knappt, ingen hade handlat bröd.... osv) o va väldigt hungrig o därtill givet mkt godissugen ser jag löpsedeln.
"ditt sockerberoende kan vara vuxen adhd"

jaha. så det är deee!
har aldrig funderat över det.

tog me charlotte hem från stationen också. hemma vid tiotiden. puh!
jobb på fredan, käk. sen dags för toalettfest.
de blev inte så mkt till fest.
oizy rev mej o vi åt kinamat. de va gott o sen gick jag typ hem. (hem o hem) där de va giutarheor för fulla muggar. det är livet o snart kommer trean o då ni!

mer jobb på lördan. nio är inte tidigt men attans va segt de va o gå upp.
som om psyket är instält på att man ska va ledig eller så... gick jag o la mej för sent.
bolis är iaf fin avkoppling efter alack.
o fyra timmar är som vanligt ok.

slappning o pizza. sjukt trött men ingen sömn utan gh. sen flykt undan fotbollskväll till lunkan där jag drack en flaska vin o pratade. om viktiga saker o va laddad till tusen.
men inget fick jag för det. o det börjar bli en vana.
skärpning!
tankspridd? förmodligen.

söndag inga knop som vanligt. konsum för mathandling o mat me svamp är väl vår melodi.
flyboy helt okej. gonatt.

upp för o missa täåget il nässjö.
snälla pappa fick köra mej,
va tvungen att åka för jag började mitt nya kneg idag!
det löste sej o på sätt o vis skönt o va här.
inga analyser o dylikt.

så. jobbat idag. blir nog bra. väldigt lugnt idag, men jag trivs faktikst me servitrisjobb. not forever men tillfälligt. rebecka jobbar ju där.  så det blir nog bra. så skönt o ha nåt att göra. nånstans att gå.
att få va här.

så ja... utbrott varmt o kallt.
snart spricker jag.
svåraste på längelänge.
men värt o kämpa för.
övertygad.

men va fan svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0