åhhh tjockis!

( publiceras lite i efterhand. jag glöme väl bort det sist)


ja. nu sitter jag här o käkar digestivekex o överbliven brieost från charlottes alpnaeringsparty.
väldigt, mkt, extremt svag för ost o kex.
o nu fick jag ont i magen!

o ingen träning idag. himla passet va fullt när jag kom!
men gick runt sjön innan idag iaf. galet varmt. höl på o svettas ihjäl.
världesn största klyscha kanske. för det höll jag ju såklart inte alls på att göra.
men, de va varmt iaf.

sen handlade jag. o lagade massa mat. tror vi har typ sex lådor i kylen nu. bra hannah.
sen tränade jag ju då. inte. cyklade dit o vände.
sen städade vi. min sambo o jag.

o sen kom tretton tjejer o en försäljare. o vi lyssnade o luktade o smakade.
fattiga jag höll i pengarna o köpte ingen tarmrensning.
fasst att det är såå viktigt.
kommit fram till att jag är väldigt anti piller o konstgjord mat.
redig mae ska de va!
typ brieost o så.

imon ska jag till sävsjö!! boxas me nån. ev åsa. tönt viktor ville inte gå på "tjejboxning". jag utgår ifrån att han är rädd att få spö. 
sen ska jag till min karl. för man kan väl knappast säga kille? gammal som han är.
karlakarl. haha!
ska ta igen all giutarhero jag ahr missat sen jag flyttade. spelade lite i helgen. o de gick inge bra!
skärpning!

på lördag ska jag jobba på bolis! jippi! saknar alkisarna lite när man aldrig är där...
marie har nämligen slutat. tack! galet gött att jobba lite efter x antal tid utan ett handtag.

helgen kommer bli bra tror jag. vin o så.
träffa bröderna lite me.
saknar gärna dom när jag är borta.
dom är ju rätt roliga after all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0