au clair de la lune

vackert, hein?

igår stressade jag. första gången på länge.
tänkte laga mat o grabba. o hade massa tid innan jag skulle träffa nathalie för franskaplugg.
det va innan jag upptäckte sagan vi skulle läsa. i en bok jag inte hade.
vi stressade till akademibokhandeln för att inhandla den.
sept contes de michel tournier fö er som vill veta.

vi läste den. o käkade luch. o gick till skolan. bra lektion. föreläsning.
cyklade hem. (jag hittar rätt bra ner till stan nu.)
skruvade på lysena på cykeln. som såklart inte passade. skräll! alldeles för stora.  dom typ hänger bara. väldigt skoj. jag syns väl lite bättre iaf.
cyklade ner til stan .(hittade igen).
tränade me charlotte.väldigt jobbigt o väldigt gött.
 köpt halvårskort. nu ska jag bli en ny fit o vältränad hannah!

hem käkade en låda pasta. lekte me min nya dator  i soffan. lyssnade på charlottes o veronikas bh/kill prat.
o myste.
i... like it here.


så. ska ner tll ica  fixa me mitt ica kort. gu. jag är så jäkla gammal nu!
köpa te.
o sen ta bussen till vrigstad. träffa lunkan o sandra o tim.hur jag nu ska hinna me allihop.
bokat buss till sthlm. blev buss. tåg va dyrt.
försöka tvätta också. shit. mkt nu.

image109

viktor o pappa flyttfixar.
(få upp paketen till officeopaketetskivan va lättare sagt än gjort)

image110

fy. ursäkta mina sjukt dåliga bilder. detta är iaf min pappa. o lägenhetens öppna spis som inte går att elda i...=)

bye,bye

Kommentarer
Postat av: Ines

ja, det är ju bra att du tar tag i träningen nu hannah! va inte så kul att bli spöad i armbrytning av en tjej som är typ 5 år yngre va? : )

2007-10-07 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0