cvitaminbehov.

clementiner. som osökt får mej att tnka på eternal sunshine on the spotless mind. - underbar.
clementine me massa olika hårfärger.

min clementiner har dock samma färg allihop. oranga,
just ätit första för säsongen.
ohh.
o ja, varit extremt dålig på att käka c vitamin det sista.
det går i perioder det där. om väl apelsinerna är goda, kan jag äta typ fem om dan.  sen helt lötsligt smakar dom spån, o då blir jag avtänd o vill inte ha.
men nu vankas vintern o apelsiner /clementiner brukar va söta o goda.
så bort me min eländiga förkylning som jag dragits me forever känsn det som, o in me cvitamin!
nån tyckte jag borde skippa träningen så länge... men de kändes inte som en bra idé.

slut om frukt.
tillbaka i jkpg efter visit i sävsjö.
nypan fyller 22 å bjöd på kladdkaka  5 dl egenhändigt vispad grädde.
finemang.
trevligt lite kalas.
begav mej till tim för några timmars väntande.
bonde söker fru. förmodligen det mest pinsamma nånsin.
syftar särskilt på fredrik då.
inte min drömkille precis.
men tur att de finns nån för alla.

o jag har lite svårt att fastna för dert där himlans heroes, så jag löste (spelade?) korsord istället.
ska nog köpa en krysstidning o placera i hans lägenhet. så kan jag ju göra nånting utvecklande under tiden.
(det är vore väl bra, mamma?)

vad är planen idag då... gå runt sjön nu.måste verkligen på allvar ta ta i min träning. o kibox ikväll me ida. bra dag!

förutom förmiddan. panikångest light o björk hånade mej.
men som tur va, så kunde jag senare le o tänka. cheer up. allt löser sej. o mitt vanliga peptalk när jag undrar vad i hela friden jag håller på med. o att världen är stor o jag är liten men mkt finns att se. för mkt.
o jag har allt för lite tid.

fasen va jag ibland önskar jag kunde nöja mej me smålandsvillan o lgh i sävsjö. tusan va mkt huvudbry det skulle spara mej.

fast innerst inne vet jag.
nej...
för.



image115

all I want i fucking snowboard!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0