...

ingefäran fortsätter att hjälpa. tror jag.
låg viselrligen några timamr inatt o krampade i hostattacker. men en annan slags hosta.
jag är nämligen välsignad me två sorter!

snart ska åka buss hem.
ringde danne b o ville jobba.
de gick fint. så imon o ev fredag.
snacka om chocka kroppen em att gå up kl fem imon, när jag sovit till nio i ja... ett halvår.
jag är laddad!

mitt mogna beslut om att inta träna höll inte så länge.
idag va jag på ett stationspass kl tolv.
bara medel så det är väl lugnt.
de va inte så jobbigt. men dock drygt när andningen inte är helt hundra.
stördo!

jaaa. har inte gjort ett skit idag.
fått csn beslut. så nu ska jag bara fylla i studieförsäkran. sen får jag äntligen lite pengar.

flickan som lekte me elden börjar bli hiskligt spännande. bra bussunderhålning. men jag är rätt dålig på det där me talböcker har jag upptäckt. lite för tankspridd. o måste verkligen konctentera mej för att inte tänka på tusen andra saker. bra träning då. för min tankspridda hjärna.


me andra ord ska jag träffa tim ikväll.
o de e ju nice.

nä. time to go.
l'heure à partir!
dags att gå.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0