helt bisarrt.

hur egentligen stavas det?
c'est bizarre!

iaf. så.
hemma igen.

åkt buss till förbannelse, dum o lite då in love som man är. men iaf.
kl tio i fredas gick tåget.
min talbok i mp3 va över förväntan bra.
stiel larsson är fasen grym.

framme o stockholm slutade mobilen fungera.
om den ska funka nånstans så bord et väl va i stockholm. eller?
som tur va så hittade emma mej ändå.
gick o fikade.
va skapligt hungrig då, inte redigt tänkt på att ha mej nåt.
men blev negerboll, chokladboll, istället o kaffe.
för 50 kronor! välkommen till stan!

systembolag o ica för vin o tacosinköp. (godis, frågetecken?)
sen idol o svullning. bläää.

lördag. upp o ut på stan. handlade lite.
nej, det gick inte va i sthlm en helg utan att köpa nåt. attans!

systembolaget igen. bira o sprit.
hem för lite förfest o fixning. hade massa tid, men fick självklart bråttom.
tåg till upssala. o tånagelmålning, som inte hans me innan.
 promenad genom stan.
hittade (emma är helt sjukt e o hitta)
o hej o välkommen.21 kvadrat o 16 pers. rekord tydligen.
ja, de va trångt o mysigt
o jag  tänkte, käredar va tattiga vi är i småland.
haha. men va supertrevligt o helt galet kul att träffa johan. som va precis som vanligt.
störtskön. o lite emotionell.
"fatta du va det va värt att du ringde till mej då"
ja, vem skulle vi annars ringt?

o skönt att vi alla har samma inställning.
"fan ta mej de bästa jag gjort!"
paj, sallad, öl (trots student hade han bjudöl, liksom)

80% vodka som fin grund, ta inte hela. ojdå, det va galet starkt!

dancefloor senare när borden plockades bort.
o i grunden är vi alla lika!
sent blev det, smutsigt likaså.

efter fyra timmars sömn vaknade jag o kände.
ooh, vilken lång dag det kommer bli.
yesbox. lämnade johan vid tio tiden, me löfte om snarare återseende (första advent) än sist, me pizza i tanken.
hittade dock ingen så blev en tallrik på grillen vid stationen.
nyttig helg. not!

tåg tillbaka till sthlm, buss fem timmar till jkpg. tack stig igen, men batteriet dog så sista två timmarna va dryga.
kom till jkpg tjugo över fem.
tåg till nässjö. tåg till sävsjö.

o tio timmar efter avfärd anlände jag till sävsjö.
ja, det får de va värt!

kinamat (nyttig avslutning på nyttig helg. njaaa) o tv.
o dåligt samvate (helt ologiskt) som vanligt i morse när stackars tim måste upp o jobba sina x antal massa timmar medans jag inte har en redig sak att ta mej till på hela dan.
förutom träning halv sju.
 
och. jag har postat grejer til csn, plus varit på meza o pratat. dom skulle höra av sej innan veckans slut. men verkade som jag slåss me chefens dotter, så min chans känns rätt liten. vill verkligen ha ett jobb.
donken ringde. ska på intervju. me inget som lockar nämnvärt, dock. jaja.
skönt att ha tagit beslut i littveten frågan.
no more!

varit mkt bra helg iaf. mkt farande. tilbaka i jkpg nu. hem på onsdag för födelsedagsfika.
sen får vi se. charlotte ska hem o jobba i helgen. "om du vill ha killbesök".  ja, vore nice.

så aerobics me ida ikväll.
jag är trött.
bye.

image111

hmmm? jag o johan.


image112

igen.


image114

jag o emma.

så är de me at.
hej

Kommentarer
Postat av: frida

kikar bara runt lite! :)
men ååå vad kul att åka till stockholm!!
vill dit med!!

2007-10-08 @ 17:41:21
URL: http://flickanfrida.blogg.se
Postat av: Ines

haha okej vilka bra ursäkter..hmm.. du får helt enkelt ta revansh nästa gång vi ses då :) och tim är kille och typ jävligt äldre än mig så det kan man inte kalla för ngn heder! :)

2007-10-08 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0