host o så.

ja. hostar fortfarande äckligt o jag är sjukt trött hela tiden. imon måste jag nog göra apelsin/clementininköp igen. dom tog slut fort.

tisdag.  varit på extremt jobbiga träningen igen. seriöst. helt sjukt jobbigt. men gött såklart.
pluggat hela dan.
inte. va hos nathalie redan vid tio för att kunna gå igenom allt ordentligt.
en gick inte så bra.... käkade pannakakor istället. o kollade på tv.
men de va ju bara ett test idag. o inget riktigt prov. så vem bryr sej.
o tror det gick hyfsat.
fonetiken är ju ett hmm hmm hmm som martin hade sagt.
o subjonctif såklart. annars så.

franskan är himla trevlig.

helgen va himla trevlig.
o när skrev jag sist egentligen?

ida o ajg va på af på värdelös kibox torsdas. ny ledare. som vi hånade rätt hårt.
så nu kan vi inte gå på det mer.
tråk.
o i fredas va jag på medeljympa blabla.
jädrans va jag håller igång nu!

väntade sedan på tim några timmar.
kollade på the kingdom, som va bra. mkt blod o terrorister. men bra.
i lördas va vi på ikea o a6 en stund. förmodligen rekordsnabbt. (snappt. haha).
iaf för min del.

hem. till föreberg. gick en runda me dixie. pratade me mor o far, lyssnade på lite jakthistorier.  åkte igen.
kollade på fotboll. (guu vaaa kuuul). drack öl.
gick till jacob.
åkte till vetlanda. o de va rätt kul. tills vi skulle hem o jag  jacob blev kvarlämnade.
jag va övertygad om att vi skulle frysa ihjäl.
det gjorde vi inte. fick skjuss hem av mkt snäll kille.
o allt löste sej.

i söndas gjorde vi inte många knop. släpade mej utanför dörren en stund för o gå til sandra o få lite indienbilder nerbrända. (förövrigt de antagligen, förhoppningsvis, fulaste bilderna på mej genom tiderna. bläää.)

sen tillbaka till soffan. o pizza o kinamat o tv. tills jag fick ont i ögonen. o helgen va tyvärr slut.

igår tillbaka hit. o till nathalie för plugg. vilket vi faktikst gjorde igår.
sen aerobics 2 me ida.
mkt bättre igår. sist blev jag lite förbannad eftersom jag va superdålig. o är det nåt jag kan, så är det aerobics. (eller?)
men igår va jag me igen. det är ju faktiskt typ tre år sen jag av på aerobics sist.

imon ska jag på ans. funk. får se hur det går. va ju inte heller igår. men blir nog skoj!
oo. är trött.
veronika kom inte idag så jag fick se house. de e gött.

ja. helgen verkar bli fantastiskt bra.
mmm. bäst jag går o lägger mej innan jag blir hungrig igen.
som sagt. det där passet är hemskt.

bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0