le heroin du jour.

det är simon det.
hostan ha rkommit o gått men adrig aldrig har den riktigt lämnat mej.
o idag verkade den ha fått ett extra uppsving.
men som tur va,
ringde ida när jag va på sta efter att ha pratat me donken (hur de gick återsåtr att se, dom har 20 stycken att välja bland...)
o ville hänga lite.
jag hängde me dom hem efter att simon slutat skolan.
fick mat (comme d'hab)
och.
superkur!
honung o smashed ginger.
galet bra. har inte hostat en gång efter det.
fick me mej lite ingefära hem för att kurera lite till. får bli efter kvällsmaten.
om bara veronika kan komma nångång. jag är hungrig!

plus att jag skippade träningen idag efter moget övervägande. jag ska bli frisk nu!
förövrigt gick franska provet sugdåligt.
jag är så jäkla slarvig o gär samma fel som alltid.
dha.
men what the fuck.

helge va trevlig. tjejfest i fredas. verkligen inte varje dag o viktiga saker avhandlades... en sväng hos matte o jannike hans me innan jag allt för sent kom i säng.
upp på lördag för jobb, o jag va inte redigt i form. men rutinerad från bakisjobbdagar som jag är så gick de fyra timmarna galant, me bara en liten ynka krona fel i kassan.

sov många timmar när jag kom hem. förslappad som jag är..  hemma på kvällen. inslag av rastlöshet men det gick rätt bra.

o i söndas va jag me sandra på a6 en runda. sen hem. o sen till sävsjö. hälsade på alack en sväng.
så nu får jag jobba lite... jäkla alack. man kommer aldrig därifårn. på gott o ont. mest på gott nu faktiskt.
sen film hos sandra o wojtek i väntan på våra män...=) åsa kom o väntade på sin hon också.
himla väntande jämt.

sen kom tim hem. o jag va där.
o nu är jag i jönlköping.

o ska äta frallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0